Środa 9 grudnia 2015
1 0

Promocyjny brief

Im nasze miasto jest ładniejsze, lepiej skomunikowane i przyjaźniejsze, tym łatwiej nakłaniać przedsiębiorców do inwestowania u nas. Nasi przedsiębiorcy znają już wszystkie ścieżki, procedury i zachęty w tym zakresie, gorzej z wiedzą potencjalnych inwestorów zewnętrznych. Żeby ich do tego zachęcić, wybrałem się dzisiaj (9.12) do Warszawy na spotkanie biznesowe, zorganizowane przy udziale naszego samorządu wojewódzkiego oraz Fundacji Pro Progressio. Oprócz Olsztyna zaprezentował się też nasz północny sąsiad – Elbląg. Wyjazd miał promocyjno-gospodarczy charakter i, jak sądzę, powinien przynieść efekty.

Mam coraz więcej dowodów, że jako Olsztyn wzbudzamy inwestycyjne zainteresowanie, a dobre notowania w rankingach, choćby takich, jak ostatnio cytowana ocena jakości życia, zawarta w „Diagnozie Społecznej”, tylko je wspomagają. Nasze plusy są coraz wyraźniejsze: miasto ma do zaoferowania sporo nowoczesnej powierzchni biurowej, młodych, dobrze wykształconych pracowników, szeroką ofertę usług okołobiznesowych i coraz lepszą komunikację z krajem. To musi w końcu zaowocować – i po dzisiejszym spotkaniu jestem mocno podbudowany, że tak się niedługo stanie.

Ale to nie jedyne dobre wiadomości. Tak się złożyło, że po południu mogłem uczestniczyć w rozstrzygnięciu plebiscytu magazynu marketingu i sprzedaży „Brief” na „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015”. Jak napisali organizatorzy, chodziło o takie wydarzenia, które nie tylko „dostarczają społeczeństwu rozrywki na najwyższym poziomie, ale także są markami budującymi wizerunek miejsc, w których się odbywają, a w rezultacie – wizerunek naszego kraju”. Ku mojej radości, za sportowe wydarzenie nr 1 w Polsce uznano Międzynarodowy Turniej w Siatkówce Plażowej Warmia – Mazury Grand Slam Olsztyn 2015! Nic dodać, nic ująć! Powiem nieskromnie: należało nam się, bo była to bardzo udana impreza nie tylko w ocenie widzów, ale także władz międzynarodowej federacji piłki siatkowej. Dzisiaj już wiemy, że w przyszłym roku, tyle że w czerwcu, będziemy gościć siatkarzy plażowych ponownie.

Uroczystość wręczania wyróżnień była poprzedzona debatą na temat roli eventów w budowaniu silnych marek. Debatę prowadził Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”, twórca platformy „Brief for Poland”.

Oceń post
Ocen: 1
Zobacz również:

Wasze komentarze (0)

scrollup